Kuukausittainen huoltoikkuna (Suunniteltu)
  • Prioriteetti - Matala
  • Capnovan kuukausittainen huoltoikkuna on joka kuukauden toisen tiistain jälkeisenä keskiviikon ja torstain välisenä yönä klo 00-06.
    Tänä aikana suoritamme palvelinten, tietojärjestelmien ja verkkoyhteyksien huolto- ja päivitystoimenpiteitä. Palveluissa voi esiintyä tänä aikana hitautta tai lyhyitä katkoksia.


  • Pvm - 10.05.2017 00:01 - 10.05.2017 06:00
  • Päivitetty - 20.04.2017 01:51
Häiriöitä SAN-kytkinverkon toiminnassa (Tutkinnassa)
  • Prioriteetti - Korkea
  • Vaikutus järjestelmään - All
  • Kuten jotkut asiakkaistamme ovat viime aikoina havainneet, on tietyillä palvelimilla esiintynyt viiveitä mm. verkkosivujen vastausajoissa.

    Olemme analysoineet ongelmaa tiukasti eri laitetoimittajien kanssa ja vika on paikallistettu SAN-kytkinverkon laitevikaan, joka ilmenee isomman käyttökuorman alla.

    Olemme tilanneet laitetoimittajalta uutta laitekapasiteettia kiiretoimituksena. Välittömästi laitteiden saavuttua otamme ne käyttöön ja ongelmat ovat todennäköisesti ratkaistu ja verkkoviiveet vähenevät.

    Pahoittelemme verkkolaiteongelmasta johtuvaa mahdollista haittaa. Päivitämme tätä uutista kun tiedämme mahdollisista aikatauluista tai verkon korjauksen vaatimista käyttökatkoista.

  • Pvm - 07.04.2017 11:20
  • Päivitetty - 07.04.2017 11:27