Palvelinten tila

Alla olevasta taulukosta näet valikoitujen palvelinten tilatietoja. Voit käyttää tätä sivua tarkistaaksesi onko käyttämälläsi palvelimella jotain vikatilanteita tai suunniteltuja huoltokatkoja meneillään. Huomioithan, että listalla on vain novaHotel palvelinten tiedot.

Palvelimen nimi HTTP FTP POP3 IMAP4 MySQL Palvelimen kuorma Uptime
ccln002
ccln005
ccln100
hotel1
hotel101
hotel3
hotel4
hotel6
hotel7
hotel8

VIKAPÄIVYSTYS

VAIN TEKNISET VIKAILMOITUKSET!

020 743 5199

Vikapäivystys on avoinna 24h vuorokaudessa.

HUOM!

Vikapäivystys palvelee palvelimia ja verkkoliikennettä koskevissa laajemmissa teknisissä vikatilanteissa sekä niihin palveluihin liittyvissä vikatilanteissa, joihin on tilattu lisämaksullinen ylläpitopalvelu.

Webhotellin tai sähköpostin käyttöön ja ongelmiin liittyvät kysymykset pyydämme esittämään asiakaspalvelun kautta. Vikapäivystysnumerossa käsitellään ainoastaan palvelinympäristöä koskevia vikatilanteita.

Palvelin- ja palvelinhotellipalveluihin liittyvät vikatilanteet käsitellään sopimuksen mukaisesti.

Huomioithan, että vikapäivystäjän palvelut ovat pääsääntöisesti maksullisia.

Ei-kiireelliset vikailmoitukset asiakaspalvelu@capnova.fi tai puhelimitse 020 759 7540

 

Kuukausittainen huoltoikkuna (Suunniteltu)
  • Prioriteetti - Medium
  • Capnovan kuukausittainen huoltoikkuna on joka kuukauden toisen tiistain jälkeisenä keskiviikon ja torstain välisenä yönä klo 22-06.
    Tänä aikana suoritamme palvelinten, tietojärjestelmien ja verkkoyhteyksien huolto- ja päivitystoimenpiteitä. Palveluissa voi esiintyä tänä aikana hitautta tai lyhyitä katkoksia.

  • Pvm - 14.10.2020 22:00 - 15.10.2020 06:00
  • Päivitetty - 11.09.2020 00:44
PDF-laskujen lataus ei onnistu (Meneillään)
  • Prioriteetti - Korkea
  • Vaikutus - muu - OmaCapnova

  • Arvoisa asiakkaamme,

    Yritysfuusioon liittyvän myyntireskontrien yhdistämisen takia PDF-muotoisten laskujen noutaminen OmaCapnovan kautta ei tällä hetkellä onnistu.
    Mikäli tarvitsette PDF-laskua arkistointia tai tulostusta varten, voitte lähettää pyynnön sen toimittamisesta osoitteeseen laskutus@capnova.fi

    Lisäksi uusien laskujen lähetyksessä sekä maksusuoritusten kirjautumisessa saattaa esiintyä normaalia pidempää viivettä.


    Ystävällisin terveisin,

    Moment Digital / Asiakaspalvelu

     

  • Pvm - 01.08.2020 00:00
  • Päivitetty - 01.08.2020 04:20