Palveluni on suljettu maksamattoman laskun johdosta, mitä teen?

Palvelu on pääasiassa mahdollista saada takaisin käyttöön laskun maksamalla, jos sopimus päättynyt alle 1kk sitten. Palvelu avautuu tällöin automaattisesti uudelleen laskun kirjauduttua maksetuksi järjestelmäämme. Muussa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

  • 4 käyttäjän mielestä tämä oli hyödyllinen
Oliko vastaus hyödyllinen?

Related Articles

Palvelun irtisanominen

Palvelun irtisanominen tehdään joko Oma Capnova liittymässä kohdasta:...

Tukipyynnön lähettäminen

Lähetä tukipyyntösi sähköpostitse osoitteeseen...

Kirjautuminen

Oma Capnova -hallintaliittymään kirjaudutaan palvelun etusivulta osoitteessa...

Laskun maksaminen

Voimme toimittaa laskut seuraavilla tavoilla: Verkkolasku (Finvoice) Kirjelasku...

Palvelun muuttaminen

Palvelun muuttaminen (kasvatus/pienennys) tehdään joko Oma Capnova...