Artikkelit

 En saanut laskua postitse, mitä teen?

Laskut löytyvät aina Oma Capnova -palvelun Laskut -valikon kautta. Kirjaudu Oma Capnova...

 Kirjautuminen

Oma Capnova -hallintaliittymään kirjaudutaan palvelun etusivulta osoitteessa...

 Laskun maksaminen

Voimme toimittaa laskut seuraavilla tavoilla: Verkkolasku (Finvoice) Kirjelasku...

 Luottokortin lisääminen

Oma Capnova palveluun on mahdollista ilmoittaa luottokortin tiedot, jolloin veloitus tapahtuu...

 Luottokortin poistaminen

Oma Capnova palveluun ilmoitetun luottokortin tiedot saatte poistettua ilmoittamalla siitä...

 Oma Capnova -palvelun salasana unohtunut?

Voit tilata uuden salasanan käyttäen tätä lomaketta: https://oma.capnova.fi/pwreset.php...

 Palvelun irtisanominen

Palvelun irtisanominen tehdään joko Oma Capnova liittymässä kohdasta:...

 Palvelun muuttaminen

Palvelun muuttaminen (kasvatus/pienennys) tehdään joko Oma Capnova...

 Palveluni on suljettu maksamattoman laskun johdosta, mitä teen?

Palvelu on pääasiassa mahdollista saada takaisin käyttöön laskun maksamalla, jos sopimus...

 Tukipyynnön lähettäminen

Lähetä tukipyyntösi sähköpostitse osoitteeseen...

 Verkkotunnuksen yhteystietojen muokkaaminen

Kansainvälisten verkkotunnusten osalta (.com, .net, .info jne) on mahdollista muokata...